REPLIKÁINK II. EGÉSZBEN SÜLT KARAJ ZÖLD SALÁTÁVAL ÉS KRUMPLIVAL

Posted on július 23, 2015

A csodálat egyik legalapvetőbb megnyilvánulása bizony az utánzás. Új sorozatunkban így mi sem teszünk mást, mint kedvenc hazai bloggereink receptjeit koppintjuk le. Íme, a második recept!
11414664_10153301966574845_1554805274_o.jpg

A sorozat második részében a Street Kitchen egészben sült karaj receptjét ajánlom. A receptet a család kívánságára készítettem el, és viharos sebességgel került fel az aktuális kedvenceink listájára. A salátaöntetért pedig külön köszönet ebben a kánikulában, az egyik legfrissítőbb dolog, amit mostanában készítettem. Összefoglalva RG ♥ Street Kitchen

Az eredetihez képest a következő módosításokkal készítettem el a receptet:

  1. A karaj ízesítésénél elhagytam a kakukkfüvet, és a dijoni mustár helyett magos mustárt használtam.
  2. Az öntethez én a kefir helyett görögjoghurtot használtam, és picivel kevesebb majonézt, mint az eredeti recept.

A recept úgy tökéletes, ahogy van. Próbáljátok ki bátran, és számoljatok be arról, hogy sikerült.

 Jó étvágyat!

 Bara

Facebookon is ott vagyunk, kövessetek minket:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://romanigastro.blog.hu/api/trackback/id/tr147646950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása