A répakrém, a húsvéti reggelik narancssárga éke

Posted on március 25, 2015

kesz.JPG

Minőségbiztosítási ellenőrünk, S. János, a múlt héten hivatalosan is bölcsődés lett, így most már nem csak a Romani Gastro csapatát, hanem a bölcsőde menzáját is segíti értékes meglátásaival, kritikáival. Az első étel, aminek mini ételkritikusunk a nyomába eredt, a répakrém. Bizonyára sokan láttátok a neten vírusként terjedő fotót, amin egy zsemlében egy szelet répa árválkodik, és ezt nem szégyellnek tízórainak nevezni. Ez a mi bölcsődei menzánkon egy finom, répás hagymás krémként jelenik meg egy kis szelet barna kenyéren. Ezt a receptet gondolta át a csapatunk, és alkotta meg a húsvéti reggelek gyöngyszemét.

 Hozzávalók:
- 1 közepes répa finomra reszelve,
- 25 dkg natúr krémsajt vagy mascarpone, esetleg vaj,
- mustár, ízlés szerint,
- 1 közepes fej sonkahagyma, vagy 3 szál újhagyma,
- só, bors, szerecsendió ízlés szerint.

A répát előkészítem, és finomra reszelem. Megpucolom a hagymát, és a lehető legapróbbra vágom.

Összekeverem az előkészített répát és hagymát a vajkrémmel, és ízlés szerint mustárral. Én egy erős angol mustárt használtam, mert szerintem érdemes egy kis intenzív ízzel megbolondítani a krémet. Ha végeztem, sóval, borssal, és egy kis szerecsendióval ízesítem.

Tojásba töltve, vagy retek szeleteken tálalva a húsvéti reggelik különleges éke.

Jó étvágyat!

Bara

Fotófelület: Vintage Bazaar

Facebookon is ott vagyunk, kövessetek minket :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://romanigastro.blog.hu/api/trackback/id/tr417299805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása