Bara

Posted on szeptember 04, 2014

barci2.jpg

Kislány korom óta a konyhában sertepertélek, és nézem, ahogy Anyu főz.Imádom minden mozdulatát,ízét, és illatát. Tőle tanultam mindent. Ő szeretve etet és etetve szeret.

A családomban egyébként mindenki remekül főz, és nagyon szeret enni. Apukám mestere a hagyományos magyar konyhának. Igazi ínyenc, aki nem restell két napig pácolni egy kakast. A húgom is isteni szakács, nem mellesleg egy remek cukrász veszett el benne. A 17 éves öcsém pedig egy kis telefonos segítséggel olyan csokis muffint rittyent, hogy megszólal..

Pont ez az oka, hogy nagyon sokáig neki se kezdtem. Mióta azonban külön háztartást vezetek, rendszeresen főzök.

Belgiumban, ahol majd egy évig éltem, a piac volt a kedvenc helyem. Meseszép zöldségek, gyönyörű halak, és friss tenger gyümölcsei….Itt kezdődött.

Egy évig vegetáriánus étrendet folytattam. Ez a tapasztalat érdekes módon nagy részben járult hozzá, hogy ma bátran és kreatívan kezeljem a szezonális, keleties, és egyéb egészséges alapanyagokat.

barci1.jpg

Mióta megérkezett a kisfiam még rendszeresebben főzök, és különös gonddal válogatom össze a menüt.  Rutint szereztem. Fontos, hogy egészséges, és finom ételek kerüljenek az asztalunkra, úgy, hogy mindeközben a szokásainkat, és a kultúránk egy fontos szeletét is ráhagyományozom.

Szeretek főzni, enni, írni, és szeretni. A blogban ez egyesül.

Remélem szeretni fogjátok olvasni a bejegyzéseket, csodálni a képeket, és kipróbálni a recepteket.

Jó étvágyat!

 

Fotó: Kosina Anett

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://romanigastro.blog.hu/api/trackback/id/tr226650841
süti beállítások módosítása