Replikáink I. Nyári padlizsán és cukkini saláta Mautner Zsófitól

Posted on július 17, 2015

A csodálat egyik legalapvetőbb megnyilvánulása bizony az utánzás. Új sorozatunkban így mi sem teszünk mást, mint kedvenc hazai bloggereink receptjeit koppintjuk le. Íme az első recept.

img_2883.JPG                                   Fotó: Sörös Iván

A sorozat első részében Mautner Zsófi, a Chilli &Vanilla szerzőjének egyik keleties és könnyű receptjét mutatom be. A receptet tavaly nyáron már elkészítettem a keresztfiam keresztelőjére, és hatalmas sikert aratott. A sorozat szerkesztésekor így nem is volt kérdés, hogy megmutatom-e. Tökéletes választás ebben a rekkenő hőségben, hiszen a mentától kellemesen hűsítő, a petrezselyemtől és koriandertől friss, a cukkinitől és a paradicsomtól pedig egészséges és szezonális.

img_2842-kesz.JPG                                       Fotó: Sörös Iván

Az eredeti recepthez képest három módosítással készítettem el:

1.Csirkemell helyett én báránysültet ajánlok hozzá. Mire fényképezésre került a sor, rejtélyesen eltűnt...

2.Az alaprecepttel ellentétben én nem megfőztem a cukkini és padlizsán hasábokat, hanem kis olívával meglocsolva 45 perc alatt 220 fokon készre sütöttem.

3. Az öntetbe tettem egy minimális chillit, mert szeretem. :) 

Jó étvágyat!

Bara

Facebookon is ott vagyunk, kövessetek minket :) 

 .

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://romanigastro.blog.hu/api/trackback/id/tr937633576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GasztroBloggger · http://ganodermadxn.blog.hu 2015.07.17. 22:50:02

Ezt elküldöm az asszonynak, hogy csinálja meg csak nekem csirkemellel kell. :))
süti beállítások módosítása