Krumpli, ha hímes

Posted on április 03, 2015

A következő praktikát egy ősrégi húsvéti magazinban találtam, és annyira megtetszett az ötlet, azonnal el is készítettem, és hát nem csalódtam. Mi más lehetne krumpliból, és egy kis baconből, mint hímes tojás?! Igazi mutatós, "utolsó pillanat" megoldás.

img_2317-kesz.JPG

A parázskrumplit vagy újkrumplit megpucolom, és 15 percig előfőzöm. Ha kihűlt, betekerem a baconbe. Én fogpiszkálókkal rögzítettem a szalonnát, de ha pontosan tekertek, akkor ez sem szükséges. A kész "csomagokat"  egy tepsibe teszem. Pici olajat teszek rá, és forró sütőben körülbelül 20 perc alatt készre sütöm.

A végeredmény a legfinomabb hímes tojás, ami tökéletes köret, nem csak húsvétkor! Próbáljátok ki!

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Mindenkinek!

Bara

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://romanigastro.blog.hu/api/trackback/id/tr317335154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rainy_day_coffee 2015.04.04. 07:23:39

Ez most komoly? Klassz receptek szoktak itt lenni olykor, ezert kar volt. Ha unod, hagyd inkabb abba.
süti beállítások módosítása